Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Πρόεδρε Σαμαρά αυτοί τι σχέση έχουν με την οργάνωσή μας;



Με έκπληξη είδαμε την άποψη ενός εκλεγμένου μέλους της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ σε σχέση με κάποια γεγονότα που έλαβαν χώρα στον Άγιο Παντελεήμονα...

Τι λέει ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ και ο Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ για αυτό;;;

Συνάδουν οι απόψεις του μέλους της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ με αυτές της διοίκησής της;;



Μάλιστα, ο εν λόγω κύριος ήταν και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την στήριξη της ΟΝΝΕΔ!

Δείτε το cv του... http://aftodioikisi.onned.gr/profile/nbroutzos


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1985 και μεγάλωσα στο Κερατσίνι, όπου ήδη κατοικούσε η οικογένειά μου από το 1975. Tα πρώτα μαθητικά μου χρόνια τα έζησα στο 9ο Δημοτικό Κερατσινίου,έπειτα συνέχισα στο 1ο Γυμνάσιο και τέλος αποφοίτησα από το 3ο Ενιαίο Λύκειο Κερατσινίου.Από τα πρώτα μου νεανικά χρόνια ασχολήθηκα με τον αθλητισμό ,αρχικά στην ομάδα του Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Κερατσινίου και έπειτα στην ομάδα Handball του Γυμναστικού Συλλόγου Κερατσινίου.

Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.) στο Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα Πάτρας.

Μιλάω Αγγλικά και είμαι κάτοχος πτυχίου γνώσεων χρήσης Η/Υ

Έχω πάρει μέρος σε πάρα πολλές Ημερίδες με θέμα την Οικονομία και την Ανάπτυξη καθώς επίσης και σε ημερίδες του Ινστιτούτου Καραμανλή στο οποίο είμαι και μέλος από το 2004.

Από το 2004 έως σήμερα ασκώ έντονη συνδικαλιστική & πολιτική δράση
Συνδικαλιστική δράση
Ως φοιτητής διετέλεσα:

• Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φοιτητικού Συλλόγου της Σχολής Διοίκησησς και Οικονομίας (2004-2008)

• Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Της Σχολής Διοίκησησς και Οικονομίας (2005-2006)

• Μέλος της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (2005-2006)

• Μέλος του Συμβουλίου Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (2006-2007)

• Μέλος της Γενικής Συνέλευσης Τ.Ε.Ι. (2006-2009)
Κομματική Δραστηριότητα
Όσων αφορά την κομματική μου δράση,εγγράφηκα στην Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ. της σχολής μου το 2004.

Το 2005 εκλέχθηκα στην θέση του Συμβουλίου σχολής,θέση στην οποία παρέμεινα για δύο χρόνια (2005 – 2006).

Το 2006 εκλέχθηκα στην θέση του Υπευθύνου σχολής,θέση στην οποία παρέμεινα για δύο χρόνια (2006 – 2007).

Το 2007 εκλέχθηκα Υπεύθυνος Πόλης Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ. Τ.Ε.Ι. Πάτρας όπου παρέμεινα μέχρι το 2009.

Από το 2007 έως το 2009 διετέλεσα Μέλος της Κεντρικής Γραμματείας Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ. Τ.Ε.Ι.

Έχω λάβει μέρος σε όλα τα Κεντρικά Συμβούλια της Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ. Τ.Ε.Ι. απο το 2004 έως και σήμερα καθώς επίσης και στην Εθνική Συνδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Λάρισα το 2006

Συμμετείχα ως σύνεδρος στα δύο τελευταία Συνέδρια της Οργάνωσης Νέων της Νέας Δημοκρατίας (ΟΝΝΕΔ), στα Καμένα Βούρλα (2007) και στην Άμφισσα (2010)όπου εκλέχθηκα Μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Ο.Ν.ΝΕ.Δ.

Ήμουν παρών στα διάφορα προσυνέδρια που πραγματοποίησε η οργάνωση ανά την Ελλάδα,σε φεστιβάλ,εκδηλώσεις,ομιλίες,συνδιασκέψεις.

Συμμετείχα ως σύνεδρος στα τελευταία Συνέδρια της Νέας Δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου