Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Δ.Σταμάτης: «Ας με διαγράψει από τη Ν.Δ. ο Σαμαράς, εγώ δεν ψηφίζω νέα δανειακή σύμβαση!»


O Δ.Σταμάτης μιλά στο Γ.Κατσίγιαννη


Την πρόθεσή του να έρθει αντιμέτωπος με την επίσημη γραμμή του κόμματος και να μην υπερψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση προαναγγέλλει με συνέντευξή του στη «metro» ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Σταμάτης. «Δεν με ενδιαφέρει εάν
θα υπάρξουν συνέπειες», απαντά στην ερώτηση εάν με αυτή του τη στάση θα προκαλέσει τη διαγραφή του από την Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας!


- Θα ψηφίσετε τα νέα μέτρα για τους μισθούς και τις συντάξεις;

Με χαροποιεί το γεγονός ότι η Ν.Δ. πήρε θέση κατά της ψήφισης των μέτρων αυτών και θέλω να σας τονίσω ότι εγώ προσωπικά έχω ταχθεί κατά των μέτρων και δεν έχω πρόθεση να τα ψηφίσω έτσι και αλλιώς.


- Πάντως αρκετοί εκφράζουν αμφιβολίες για το κατά πόσο η Ν.Δ. θα τηρήσει αυτή την «κόκκινη γραμμή», καθώς υπάρχουν και πιέσεις από την τρόικα.

Πιστεύω ότι η Ν.Δ. θα τηρήσει τη γραμμή της, θα είναι συνεπής στις δεσμεύσεις της και στις εξαγγελίες της και νομίζω ότι έτσι θα πορευτούμε ως το Πάσχα, οπότε και αναμένεται να γίνουν οι εκλογές. Βέβαια πρέπει να σας πω ότι εγώ, που είμαι στην επαρχία, εισπράττω από τον κόσμο πραγματική δυσαρέσκεια για την κατάσταση, όπως εξελίσσεται. Εμείς οι βουλευτές είμαστε κατά βάση εντολοδόχοι της κοινωνίας, η οποία δεν θέλει να υπάρξει νέο Μνημόνιο και νέα σύμβαση, και θεωρώ τον εαυτό μου υποχρεωμένο να την ακούσω.


- Τη νέα δανειακή σύμβαση δεν θα την ψηφίσετε;

Όχι, δεν θα την ψηφίσω. Ούτε νέα μέτρα ούτε νέα δανειακή σύμβαση και αυτό βεβαίως θα το πω και στην παράταξή μου και στο κόμμα μου και αυτή θα είναι η ξεκάθαρη θέση μου από εδώ και πέρα!


- Μα η Ν.Δ. έχει πει ότι θα ψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση και αυτό που λέτε έρχεται σε αντίθεση με την επίσημη γραμμή. Τους έχετε ενημερώσει γι' αυτό;

Σας είπα ότι θα ενημερώσω το κόμμα μου, θα το συζητήσω μαζί τους. Η θέση μου είναι αυτή. Βεβαίως κάθε θέση αυτή την ώρα ενδεχομένως να έχει τις όποιες συνέπειες. Είμαι σε γνώση αυτή της πιθανής εξέλιξης και αυτή είναι η οριστική και αμετάκλητη απόφασή μου!


- Η συνέπεια μπορεί να είναι η διαγραφή σας από την Κ.Ο. του κόμματος!

Θεωρώ ότι εγώ καταψηφίζοντας τη σύμβαση συντάσσομαι με την κοινωνία και υπακούω στα κελεύσματα της παράταξής μου! Και νομίζω ότι αυτός ο δρόμος είναι δρόμος συνέπειας με τη θέση που είχε η Ν.Δ. από την αρχή. Τώρα, αν κάποιοι, ενδεχομένως παράγοντες εξωθεσμικοί, θέλουν να πουν ότι η Ν.Δ. πρέπει να υπερψηφίσει ένα νέο Μνημόνιο, χωρίς να έχει ψηφιστεί το πρώτο Μνημόνιο από τη Βουλή, θέλω να πιστεύω ότι αυτοί θα διαψευστούν και όχι η κοινωνία και ο κόσμος. Είναι τέτοιες οι στιγμές ευθύνης για όλους μας, που ο κάθε πολιτικός οφείλει να πάρει προσωπικά θέση, κρίνοντας σύμφωνα με τη δική του άποψη το γενικό καλό και το καλό της πατρίδας μας! Δεν συγχωρούνται αυτή την ώρα ούτε υπαναχωρήσεις, ούτε ενδεχομένως γραμμές που δεν τον εκφράζουν, και αυτό τουλάχιστον ισχύει για μένα. Οφείλω να είμαι ξεκάθαρος και ειλικρινής και να έχω το θάρρος να κοιτάζω τον κόσμο στα μάτια αύριο!


- Πιστεύετε ότι δεν έπρεπε να είχε συγκροτηθεί η κυβέρνηση Παπαδήμου και να είχαν γίνει εκλογές;

Ναι, το πιστεύω. Η κυβέρνηση αυτή αποτυγχάνει καθημερινά και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που βασανίζουν τον Έλληνα πολίτη. Δυστυχώς η κυβέρνηση, όσον αφορά τους υπουργούς που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, ασχολείται με τα εσωκομματικά τους. Ο πρωθυπουργός ενδεχομένως δεν έχει ούτε την εμπειρία, ούτε τη γνώση και τον προγραμματισμό να αντιμετωπίσει την καθημερινότητα που σκοτώνει τον Έλληνα πολίτη. Κατά την άποψή μου, η Ν.Δ. από τη στιγμή που συναίνεσε να συμμετάσχει σε αυτή την κυβέρνηση έπρεπε να πάρει το παιχνίδι στα χέρια της και να μετέχει καθαρά, έστω και για τον ελάχιστο αυτό χρόνο. Γιατί συμμετέχοντας ουσιαστικά η Ν.Δ. θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τρέχοντα προβλήματα. Αυτό το είπα και στον πρόεδρό μας, όταν είχα την τύχη να τον συναντήσω. Αφού μπαίνουμε στην κυβέρνηση, ας το κάνουμε ολόκληρο αυτό που κάνουμε. Επικράτησαν άλλες αντιλήψεις και το σέβομαι...

metrogreece.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου