Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Κουντουρά στο parapolitika: «Μίλησα με Καμμένο»


Δεν έχει εισαχθεί τίτλος

Στάση αναμονής κρατά η Έ. Κουντουρά αναφορικά με το πολιτικό της μέλλον όπως δήλωσε η ίδια στο parapolitika.gr. Παράλληλα, παραδέχθηκε ότι έχει μιλήσει με τον Π. Καμμένο, ξεκαθάρισε ωστόσο, πως αυτή την στιγμή δεν συζητά το ενδεχόμενο πολιτικών συνεργασιών. «Δεν είχα καμία επαφή με τον κ. Καρατζαφέρη ή την κα Μπακογιάννη, όπως ακούστηκε. Μόνο με τον κ. Καμμένο έχω μιλήσει γιατί μόλις έδωσα αρνητική ψήφο στο νέο Μνημόνιο ξαφνιάστηκε κι ο ίδιος, όπως και πολλοί άλλοι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ταυτόχρονα, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο επιστροφής της στη ΝΔ, υπογραμμίζοντας ότι θα περιμένει τις εξελίξεις, ενώ σημειώνει με νόημα ότι διεγράφη επειδή... στήριξε τις θέσεις που στήριζε η ΝΔ όλο αυτό το διάστημα. «Ψήφισα 'όχι' πολύ συνειδητά. Δεν έχω αποφασίσει να συνεργαστών με κανένα, ούτε βρίσκομαι σε συνεννοήσεις. Ήμουν Νέα Δημοκρατία και με διώξανε γιατί επέλεξα να παραμείνω σταθερή στις θέσεις, τις αρχές και τις αξίες μου. Εγώ υποστήριξα στην ψηφοφορία αυτό που υποστήριζε μέχρι χθες η Νέα Δημοκρατία. Δεν έχω να κλείσω ή ν' ανοίξω καμία πόρτα. Θα περιμένω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου