Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΒΛΑΧΟΣ: ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ!


Συνομιλία με τον Αντώνη Σαμαρά λίγο πριν την ψηφοφορία της Κυριακής είχαν αρκετοι βουλευτές της ΝΔ, στους οποίους ξεκαθάρισε την γραμμή του κόμματος για την υπερψήφιση του νέου οικονομικού προγράμματος. Τα λόγια του Μεσσήνιου αρχηγού αποκάλυψε σε συνέντευξή του ο διαγραφείς απο τη ΝΔ βουλευτής Αττικής Γιώργος Βλάχος. «Τον κ. Σαμαρά ζητήσαμε λοιπόν και είπαμε μη μας πιέζετε. Εγώ δεν πίεσα κανέναν κύριε πρόεδρε, του είπα, να ψηφίσει όχι. Ο καθένας ψηφίζει με βάση τη συνείδησή του, μη βάλετε κομματική πειθαρχία. Μου είπε ότι εάν δε βάλω κομματική πειθαρχία δε θα μείνει κανένας», δήλωσε στον flash. Ωστόσο, ο ίδιος έριξε και το... καρφί τους τονίζοντας ότι οι «αντάρτες» της ΝΔ κατά την ψηφοφορία της Κυριακής διατήρησαν «τη γραμμή του κόμματος. Ό,τι έλεγε η ΝΔ 2,5 χρόνια αυτό είπα κι εγώ με την ψήφο μου».


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/159326/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου